متن پیام مهندس سید حسین صفوی به شرح ذیل است:
نامگذاری این روز 27 اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابطعمومی، مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابطعمومی در عرصه آگاهیبخشی به جامعه و شفاف سازی افکار عمومی است.
این روز ، فرصتی است برای تقدیر و قدردانی از تلاشها و پیشرفتهای بینظیری که در زمینه روابط عمومی بخصوص در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، روابط عمومی و اطلاع رسانی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران به عنوان نهادی مشورتی و تخصصی تأثیر گذار، با بکارگیری راهکارهای ارتباطی و هنری، ضمن تبیین و اطلاع رسانی جامع و فراگیر سیاستها، برنامهها و اقدامات این نهاد و همچنین دستاوردها و اخبار مربوط به شرکتهای تابعه و با استفاده از ظرفیت رسانههای معتبر داخلی، در امید بخشی و اعتماد آفرینی در جامعه و نیز ارتقای آگاهی های عمومی و ارتباطات موثر همچون گذشته، گامهای اساسی را بردارد.